Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



News
"Można narzekać jedynie na brak trójkowej Cytadeli i cukierkową grafikę. Za bardzo cukierkową grafikę..." - Napisano w dziale o Heroes V.

Mod wprowadzający Cytadelę do gry istnieje już od dawna. Natomiast ostatnimi czasy, pojawiły się mody diametralnie poprawiające grafikę. Pierwszy ReShade poprawia wygładzanie krawędzi, autorem jest farfromrefuge. Drugi mod Pre-Rendered Textures autorstwa xuxo jest znacznie bardziej obszerny. Zmienia wygląd wielu elementów i poprawia tekstury. Szczególne wrażenie robią nowe obiekty na mapie przygody i symbole frakcji.


Matheo
Wasze komentarze (17)
12 lis - 01:23

Nicolai
Symbole frakcji lekko przekombinowane, ale i tak robią wrażenie. Loch najlepszy:
http://www.h5.acidcave.net/sphinx/00violet.png
12 lis - 01:35

Drwal
Ja tylko żałuje, że mody do Heroes 5 nie przechodzą jakoś przez Grotę. W przypadku h3 jesteśmy prawie że monopolistami, a tu dowiadujemy się dopiero jak już coś powstanie (lub później).
12 lis - 17:07

Laxx
Nawet fajne...:)
12 lis - 18:34

Drwal
Przydałoby się umieścić pliki w Skarbcu.
12 lis - 22:25

Kurek
Szkoda, że na ma moda, który wprowadziłby obsługę wysokiej rozdzielczości dla graczy z dużymi monitorami :/
13 lis - 00:20

Matheo
@Bacus zrób nawet identyczne, ale samemu od podstaw :)

@Drwal w brew pozorom Heroes 5, to chyba najprostsza gra do modowania z całej serii. Wystarczy edytować już istniejące pliki, a wdrażanie nowych rzeczy to banał. Nie ma żadnego kodowania, wystarczy zachować hierarchię folderów.

Jeśli chodzi o H5, to chyba każdy jest w stanie zrobić "nowe miasto" :)
13 lis - 07:26

Bacus
@Matheo Ale co ma do rzeczy to czy umiałbym coś takiego zrobić czy nie? Ja po prostu zauważyłem, że ów logo jest niezwykle podobne do symbolu Forsaken z Warcrafta.
13 lis - 15:03

Świetlariusz
Jestem pod wrażeniem
13 lis - 16:43

Nephretes
@Matheo
Przejrzałem spis modów i nie zauważyłem by ktoś zrobił nowe miasto. Owszem, podmienił za istniejące, ale nikt nie dodał nowego 9tego miasta. To jest znaczna różnica.
13 lis - 17:46

Hayven
@Nephretes nowe 9-te miasto zostało dodane (np. Warownia w Księdze Czarodzieja), tylko że nie może ono mieć własnej mechaniki (jedynie korzystać z, ewentualnie zmodyfikowanej, mechaniki istniejącego już miasta - wtedy tamto miasto też będzie miało zmienioną mechanikę, dlatego zazwyczaj podmienia się miasta z tą samą mechaniką - mam tu na myśli talent rasowy, budynki specjalne itp. - chociaż za talent rasowy można wziąć w praktyce COKOLWIEK, więc to już mniejszy problem). Można za to umieścić je na mapie. I będzie miało własne jednostki jeśli będziesz chciał. Mogą one pochodzić z NCF. Ale żeby nie było problemów z morale i terenem natywnym, muszą być albo neutralne, albo z tej samej frakcji, co podmieniana. Ewentualnie z innej, ale wtedy zrobi się małe zamieszanie.
13 lis - 23:30

Nephretes
Czyli de facto nie da się na ten moment dodać w pełni grywalnego nowego miasta, które byłoby oryginalne (nie korzystające z istniejących mechanik).
14 lis - 18:24

Kodzo19
Jak zainstalować te mody?
15 lis - 00:19

Matheo
Wystarczy je rozpakować i wrzucić do folderu z grą. ReShade do folderu bin, a PR Textures do data

@Neph Nic nie mówiłem o dadaniu nowych miast. Miałem na myśli stworzenie wszystkich elementów składowych miasta.
15 lis - 00:38

Kodzo19
Dziękuję za pomoc.
15 lis - 17:49

Nephretes
Okej, widocznie źle zrozumiałem. Mnie by nie satysfakcjonowała podmiana tudzież wprowadzenie ograniczonego miasta, ale kto co lubi ;)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes V". Redakcja, kontakt