Na forum Nivalu od jakiegoś czasu pojawiają się odpowiedzi twórców na niektóre zadawane przez graczy pytania. Dzis kolejna (trzecia) część tych odpowiedzi (poprzednie dwie można znaleźć w Sali Bohaterów), dzięki poratalowi Celestial Heavens, który opublikował ten tekst po angielsku:
- Sprzedaż artefaktów była brana pod uwagę, ale twórcom zabrakło na to czasu. Możliwe, że w przyszłości ta opcja będzie w grze.
- Nie ma nic niezwykłego w tym, że niektórzy bohaterowie posiadają zdolności uniemożliwiające im osiągnięcie zdolności ostatecznej. Zdolności ostateczne mają być trudne do osiągnięcia i wymagają odpowiednich warunków.
- Rycerze Śmierci nie wrócą do Nekropolii.
- Wampiry wysysają teraz z przeciwników siłę życiową, a nie krew, dlatego mogą korzystać z tej zdolności na jednostkach nieumarłych. W tym przypadku tą siłą zyciową jest magia podtrzymująca funkcjonowanie nieumarłych.
- Jest możliwość, że ekran ekwipunku bohatera będzie podobny do tego z H3 i H4, ale nie jest to jeszcze ustalone.
- Istniał pomysł, by nekromanta mógł także wskrzeszać zombii i duchy oprócz szkieletów i całkiem możlwe, że autorzy powrócą do tego pomysłu.
- Jeśli każda frakcja miałaby dostęp do bohatera maga i wojownika, różnice i specjalne zdolności pomiędzy poszczególnymi rasami byłyby znacznie mniejsze.
- Edytor map, która planowo ma się ukazać przed sierpniem, będzie prawdopodobnie miał dużo więcej opcji niż tylko tworzenie map. Gra będzie bardziej "otwarta" by umozliwić graczom łatwe modyfikacje.
- Zdolność innych frakcji niż Przystań do efektywnego korzystania z treningu, zostanie skorygowana.
- Różnica między zapisanymi stanami gry z różnymi patchami oznacza jedynie, że te stany gry nie skorzystają z nowych rzeczy wprowadzonych w tych patchach (w kampanii załadowanie stanu gry sprzed patcha i skonczenie danej mapy, spowoduje przejście do nowej już uaktualnionej mapy). Mimo wszytsko, da się je odczytać.
- Są problemy z dodaniem znaku "X" przy wyskakujących okiekach. Trzeba używać przycisku Escape lub kliknąć na napis "Cancel"
- W głównym Menu nie będzie skrótów klawiszowych.
- Namiot Medyka ma ograniczoną ilość użycia po to, by gracze specjalnie nie opuszczali tur, tylko by wskrzesić swoje jednostki.
- Alternatywne sposoby dostarczania wojsk są w fazie produkcji.
- Nie będzie przeglądu mapy znanego z H3, poniewaz nikt o to nie prosił.
- Będzie śnieżny teren.
- Sprzedaż artefaktów była brana pod uwagę, ale twórcom zabrakło na to czasu. Możliwe, że w przyszłości ta opcja będzie w grze.
- Nie ma nic niezwykłego w tym, że niektórzy bohaterowie posiadają zdolności uniemożliwiające im osiągnięcie zdolności ostatecznej. Zdolności ostateczne mają być trudne do osiągnięcia i wymagają odpowiednich warunków.
- Rycerze Śmierci nie wrócą do Nekropolii.
- Wampiry wysysają teraz z przeciwników siłę życiową, a nie krew, dlatego mogą korzystać z tej zdolności na jednostkach nieumarłych. W tym przypadku tą siłą zyciową jest magia podtrzymująca funkcjonowanie nieumarłych.
- Jest możliwość, że ekran ekwipunku bohatera będzie podobny do tego z H3 i H4, ale nie jest to jeszcze ustalone.
- Istniał pomysł, by nekromanta mógł także wskrzeszać zombii i duchy oprócz szkieletów i całkiem możlwe, że autorzy powrócą do tego pomysłu.
- Jeśli każda frakcja miałaby dostęp do bohatera maga i wojownika, różnice i specjalne zdolności pomiędzy poszczególnymi rasami byłyby znacznie mniejsze.
- Edytor map, która planowo ma się ukazać przed sierpniem, będzie prawdopodobnie miał dużo więcej opcji niż tylko tworzenie map. Gra będzie bardziej "otwarta" by umozliwić graczom łatwe modyfikacje.
- Zdolność innych frakcji niż Przystań do efektywnego korzystania z treningu, zostanie skorygowana.
- Różnica między zapisanymi stanami gry z różnymi patchami oznacza jedynie, że te stany gry nie skorzystają z nowych rzeczy wprowadzonych w tych patchach (w kampanii załadowanie stanu gry sprzed patcha i skonczenie danej mapy, spowoduje przejście do nowej już uaktualnionej mapy). Mimo wszytsko, da się je odczytać.
- Są problemy z dodaniem znaku "X" przy wyskakujących okiekach. Trzeba używać przycisku Escape lub kliknąć na napis "Cancel"
- W głównym Menu nie będzie skrótów klawiszowych.
- Namiot Medyka ma ograniczoną ilość użycia po to, by gracze specjalnie nie opuszczali tur, tylko by wskrzesić swoje jednostki.
- Alternatywne sposoby dostarczania wojsk są w fazie produkcji.
- Nie będzie przeglądu mapy znanego z H3, poniewaz nikt o to nie prosił.
- Będzie śnieżny teren.
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.