Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



News
28.IV.2007link
Może co niektórzy pamiętają czary z Kuźni Przeznaczenia (które były w kodzie gry, lecz nie można było ich aktywować)?
Jak podaje serwis Celestial Heavens prawdopodobnie te właśnie czary znajdą się w najnowszym dodatku do HV.




1. Arcane Crystal (Tajemniczy Kryształ) - poziom 2 magii przywołań - coś na wzór Pola Siłowego z H3, lecz można go zniszczyć.
2. Blade Barrier (Bariera Ostrzy) - poziom 4 magii przywołań - długa na trzy pola, podobna w działaniu do Ściany Ognia (plus redukcja obrażeń strzeleckich).
3. Summon Hive (Przywołanie Ula) - poziom 4 magii przywołań - tworzy pasiekę na polu bitwy, z której wylatuje rój os atakujących wroga (poza nieumarłymi, żywiołakami czy jednostkami mechanicznymi).
4. Regeneration (Regeneracja) - poziom 2 magii światła - chyba wiadomo jak to działa? Czas działania od 1 do 4 tur, w zależności od znajomości magii.
5. Divine Vengeance (Boska Zemsta) - poziom 4 magii światła - im więcej jednostek zabił cel tego czaru, tym większe obrażenia otrzyma.
6. Deep Freeze (Zamrożenie) - poziom 5 magii zniszczenia - zamraża cel, zadaje obrażenia od razu oraz podczas następnej turze.
7. Sorrow (Przygnębienie) - poziom 1 magii ciemności - modyfikator od -1 do szczęścia i morale wroga aż do -4 (zależnie od znajomości magii).
8. Vampirism (Wampiryzm) - poziom 5 magii ciemności - czyli jeden z najlepszych czarów z H4 (według mnie), czas trwania zależy od mocy magicznej.
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes V". Redakcja, kontakt