Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



News
Na forum Age of Heroes ukazało się kilka nowszych wiadomości na temat najnowszego dodatku. Tak więc:

- niewidzialność (zdolność alternatywnych ulepszeń jednostek lochu) ma trwać 3 tury;

- zaplanowano 10 zestawów łączonych artefaktów;

- Pao-kai będzie jedną z form ulepszeń wiwerny;

- orki generalnie nie używają magii (poza szamanką, która rzuca spowolnienie czy przyspieszenie), ale potrafią obniżyć moc magiczną wrogiego bohatera;

- przez pewien czas toczyła się dyskusja, którą jednostkę dać na siódmy poziom: behemota czy cyklopa, ale zwyciężcę już znamy;

- niektóre z alternatywnych ulepszeń zostały zaprojektowane do potyczek z armiami neutralnymi, inne zaś do oblężeń;

- zaplanowano dodanie skryptów na mapach dla wielu graczy;

- Szał bojowy (lub też krwawy szał) - każdy oddział orków zaczyna potyczkę z zerowym napełnieniem paska szału (choć wybudowanie odpowiednich budynków w miastach pozwoli na podniesienie paska na początku bitwy), zaś każda akcja (poza obroną czy oczekiwaniem) - nawet rzucanie czarów szamanką czy "pozbywanie się" goblinów - napełnia ten pasek.
Ma on trzy poziomy poszczególnych premii - np. dla jednostki trzeciopoziomowej - orka - pierwszy poziom napełnienia polepszy jego wytrzymałość i szybkość, drugi atak, zaś trzeci pozwoli mu zadać dodatkowy cios (zdolność minotaura strażnika);

- wydanie dodatku planowane jest gdzieś w połowie września.
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes V". Redakcja, kontakt