Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Andruids



News
Na Heroes Community można znaleźć dość ciekawy mod dodający do ToE nowe stworzenia. Co w nim takiego ciekawego, skoro pojawiło się wiele tego rodzaju modyfikacji?

Ano to, iż ta modyfikacja pozwala na dodanie nowych jednostek do spisu już istniejących - innymi słowy, dzięki temu nowe jednostki pojawią się na mapach (w miejscach losowych stworzeń) wraz z pozostałymi 180 jednostkami, a tym samym zwiększając ilość potencjalnych wrogów nawet do 300 (choć nie jest to górny limit HV). Koniec z bawieniem się w podmianę np. śnieżnej małpy na drzewca plagi, czy feniksa na ptaka gromu. Chyba nie muszę wspominać, jakie możliwości otwiera ten mod?
Zawiera on także 9 nowych, przykładowych jednostek, a uruchamia się go osobnym plikiem wykonywawczym. Jedyna zauważona do tej pory wada, to to, że nie działa z generatorem map losowych.


Z kolei mapa Dark Messiah, to dodatkowa mapa-scenariusz dodawana do edycji Heroes Complete. Jej autorem jest Marzhin (który tworzy mod-kampanię Legends of the Ancients), choć tym razem nie jest to jego pomysł, lecz zlecenie od Ubisoftu.
Fabuła tego scenariusza opowiada historię dziejącą się 18 lat po rozpoczęciu historii z HV i jest niejako zwieńczeniem kampanii Arantira z ToE. Jak może niektórzy się już domyślili, jest to także konwersja gry action-rpg Dark Messiah of Might and Magic na potrzeby HV.

Można ją pobrać z Age of Heroes. Mapę można zainstalować/uruchomić jako zwyczajną mapkę pod ToE lub jako osobny plik wykonywawczy.
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-23 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes V". Redakcja, kontakt