Oto kilka danych zebranych do dnia dzisiejszego od momentu oficjalnej zapowiedzi przez Celestial Heavens na temat HoMM5. Wszystkie zostały ogłoszone przez pracowników Nivalu lub Ubisoftu.
W grze będzie dostępny tryb hotseat.
Obecnie już jest opracowane pierwsze demo gry - walka zamku ludzi vs Inferno. Czekamy na komentarze szczęśliwców, którzy na targach KRI w Rosji mieli okazje się z nim zapoznać. Nie jest wiadomo nic o udostępnieniu dema szerszej publiczności.
Gra według zapowiedzi nie ma być w żadnym stopniu podobna do innej sagi tworzonej przez Nival - Etherlords.
W H5 pojawi się 6 typów miast. 5 z nich będzie już znajome graczom (na pewno chodzi o miasto ludzi i Inferno, według jednego ze screenów - również miasto Elfów, a wg mnie spodziewać się też można raczej Nekropolii), a ostatnie będzie kompletnie nowe.
Jednostki na drugim screenie to Balor, Sukkub, Koszmar i Demon. Na trzecim widać jak Balor jest atakowany przez Anioła. Nie wiadomo jeszcze czy w grze pojawią się Diabły.
Według jednego z pracowników Nivalu *minimalne* wymagania dla H5 będą wynosiły:
- procesor Pentium IV 2.5 GHz (lub odpowiadający mu)
- 512 MB RAMu
- karta graficzna z 128 MB pamięci (ATI 9000 i wyższe lub GeForce 4 i wyższe)
- 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Co do tych wymagań właśnie pojawiają się największe kontrowersje. Obecnie nawet najbardziej wymagające sprzętowo gry na rynku mają nawet o połowę słabsze potrzeby, a przypominam, że powyżej mamy do czynienia z wymaganiami *minimalnymi*, czyli takimi, na których gra *ledwie* ruszy. Obawiam się, że sprzętu do wymagań *preferowanych* jeszcze chyba nie ma wogle na rynku, nie wspominając już o takich parametrach, na których działałyby maxymalne ustawienia gry...
- procesor Pentium IV 2.5 GHz (lub odpowiadający mu)
- 512 MB RAMu
- karta graficzna z 128 MB pamięci (ATI 9000 i wyższe lub GeForce 4 i wyższe)
- 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Co do tych wymagań właśnie pojawiają się największe kontrowersje. Obecnie nawet najbardziej wymagające sprzętowo gry na rynku mają nawet o połowę słabsze potrzeby, a przypominam, że powyżej mamy do czynienia z wymaganiami *minimalnymi*, czyli takimi, na których gra *ledwie* ruszy. Obawiam się, że sprzętu do wymagań *preferowanych* jeszcze chyba nie ma wogle na rynku, nie wspominając już o takich parametrach, na których działałyby maxymalne ustawienia gry...
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.