Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



News
8.VII.2005link
No i wreszcie... Ubisoft zakończył swoją litanię filmików, a my możemy zobaczyć jak wygląda chyba najefetowniejszy element każdej gry HoMM - pole bitwy. W H5 najwyraźniej efektów będzie nawet *zbyt* dużo. Choć faktem jest też, że potwierdza się wprowadzenie wielu dość nowatorskich rozwiązań. Z tego, co mówi nasz francuski komentator:

- pole bitwy będzie miało zmienną wielkość w zależności od tego, jak duże armie będa brały udział w potyczce
- bohater domyślnie nie będzie walczył podczas bitwy, ale będzie mógł zdobyć pewne umiejętności pozwalające mu jednak na bezpośredni atak (rodzi się pytanie, czy w takim razie będzie go też można zabić)
- anioły dalej mają umiejętność wskrzeszania, diabły teleportacji, a gryfy zyskały nowy rodzaj ataku - 'battle dive', który będzie im pozwalał na wzbicie się w przestworza i na jakiś czas opuszczenie pola bitwy, by potem wrócić i zaatakować z góry z większą mocą.
- podczas bitwy (tudzież po jej końcu) możemy się natknąć na (na razie niesprecyzowane) niespodzianki - w bitwie pokazywanej na prezentacji najwyraźniej na pomoc pokonanemu bohaterowi z inferno przybył nieumarły smok... może to efekt jakiegoś 'ubezpieczającego' zaklęcia rzuconego przed walką?

Podobnie jak poprzednie, ostatni filmik jest do ściągnięcia z oficjalnej strony gry w dwóch wersjach - 47 MB i 6 MB. Trwa 3 minuty. Dodatkowo Alamar był tak miły, że przetłumaczył nam komentarze Fabrycego na polski. Tekst znajdziecie na forum.
Acid Dragon
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes V". Redakcja, kontakt