Wczorajszy dzień obfitował w wiele nowych informacji. Zaprezentowano m.in. wygląd Dungeon, Sylvan i Necropolis a dokładniej to wnętrza tych miast.
Jednocześnie w artykule na CRPG.RU można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy:
- Wracają karawany,
- Szkoły magii to: Destructive Magic (Magia Zniszczenia), Dark Magic (Magia Ciemności), Light Magic (Magia Światła), Summoning Magic (Magia Przyzywania), Nature Magic (Magia Natury) – po pięć poziomów każda,
- Oblężenia nie będą się za bardzo różnić od tych w poprzednich hirołsach (pomijając pewnie niewypał z H4) - katapulty nadal niszczą mury, wieże strzeleckie dalej atakują jednostki, zaś jednostki latające nadal mogą łatwo przelatywać przez mury (nie jak w H4). Jednym z typów fosy (lub murów) będą oplątujące korzenie,
- Przerywniki filmowe będą takie jak w Warcraft III,
- Podczas kampanii będzie nocna misja.
I jeszcze kilka ciekawostek z Clicka 2/2006:
- Pole walki ma być stałe (8x10 kwadratów), a nie jak planowano wcześniej zmieniać się wraz z wielkością armii,
- W trybie Ghost Mode będzie można kierować nawet kilkoma duchami (choć na początku tylko jednym). Posiadają one następujące zdolności: haunt, passes, curse, devour, guard i vision
- Ma być sześć szkół magii (choć nie jest to do końca ustalone ).
Autor artykułu twierdzi, że wszystkie te informacje pochodzą z biura Ubisoftu w Paryżu. Zastrzega jednak, że mogą one ulec zmianie, wraz z rozwojem betatestów (które przypominam jeszcze trwają).
Jednocześnie w artykule na CRPG.RU można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy:
- Wracają karawany,
- Szkoły magii to: Destructive Magic (Magia Zniszczenia), Dark Magic (Magia Ciemności), Light Magic (Magia Światła), Summoning Magic (Magia Przyzywania), Nature Magic (Magia Natury) – po pięć poziomów każda,
- Oblężenia nie będą się za bardzo różnić od tych w poprzednich hirołsach (pomijając pewnie niewypał z H4) - katapulty nadal niszczą mury, wieże strzeleckie dalej atakują jednostki, zaś jednostki latające nadal mogą łatwo przelatywać przez mury (nie jak w H4). Jednym z typów fosy (lub murów) będą oplątujące korzenie,
- Przerywniki filmowe będą takie jak w Warcraft III,
- Podczas kampanii będzie nocna misja.
I jeszcze kilka ciekawostek z Clicka 2/2006:
- Pole walki ma być stałe (8x10 kwadratów), a nie jak planowano wcześniej zmieniać się wraz z wielkością armii,
- W trybie Ghost Mode będzie można kierować nawet kilkoma duchami (choć na początku tylko jednym). Posiadają one następujące zdolności: haunt, passes, curse, devour, guard i vision
- Ma być sześć szkół magii (choć nie jest to do końca ustalone ).
Autor artykułu twierdzi, że wszystkie te informacje pochodzą z biura Ubisoftu w Paryżu. Zastrzega jednak, że mogą one ulec zmianie, wraz z rozwojem betatestów (które przypominam jeszcze trwają).
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.