Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Jednostek


Brama
Opis: Jednostka posiada zdolność przeniesienia się do piekieł, aby wezwać posiłki na pole bitwy. Każdy oddział może przenieść się tylko raz w trakcie danej walki. Nowo przybyłe stworzenia stanowią część oddziału i znikają po zakończeniu walki.
Demony

Eksplozja
Opis: Stworzenie zadaje obrażenia wszystkim stworzeniom znajdującym się dookoła.
Rogaty Demon

Kradzież Many
Opis: Na początku walki stworzenie zabiera przeciwnikowi część jego many i oddaje ją własnemu bohaterowi. Ilość zabranej many zależy od liczby stworzeń.
Chowaniec

Niewidzialność
Opis: Raz na walkę ta istota może stać się niewidzialna na 3 tury. Jeśli kogoś zaatakuje, lub znajdzie się w pobliżu wrogiego oddziału, zostanie ujawniona. Wrogowie nie mogą kontratakować po ataku niewidzialnych istot. Żadne czary i efekty wroga (za wyjątkiem obszarowych) nie będą miały wpływu na niewidzialną istotę.
Loch poziom 1 i 6

Poświęcenie Goblina
Opis: Ta istota może poświęcić sąsiadujące gobliny, by uzyskać manę i zwiększyć swoje: Atak, Obronę i Morale o 1 punkt do końca walki za każdą ofiarę (maksymalna premia wynosi 5 punktów). Ilość zyskanej many jest równa podwojonej ilości punktów życia poświęcanych goblinów.
Córy Nieba i Ziemi

Przekazanie Many
Opis: Jednostka może przenieść swoją rezerwę punktów many na swojego bohatera.
Arcydruid

Przelanie Mocy
Wymagania: Ta istota może zwiększyć Siłę Czarów bohatera o wartość swojej Siły Czarów, ale nieprzekraczającą Wiedzy bohatera. Efekt utrzymuje się do końca walki lub do śmierci istoty i nie kumuluje się.
Wielki Druid

Uwiedź
Opis:Raz na bitwę Uwodzicielski Sukkubus może uzyskać kontrolę nad dowolnym wrogim stworzeniem, z wyjątkiem Sukkubusów i stworzeń odpornych na Kontrolę Umysłu. Inicjatywa Sukkubusów nie rośnie w czasie działania efektu. Działanie Czas działania zdolności zależy od różnicy sił pomiędzy kontrolowanymi i kontrolującymi oddziałami, poczynając od czterech tur (gdy cel jest 4 razy słabszy w porównaniu z Sukkubusami) do momentu, w którym nie można skorzystać ze zdolności (cel jest ponad 4 razy silniejszy od Sukkubusów).
Sukkubus

Skok
Opis: Ta istota potrafi doskoczyć do każdego wrogiego celu i otrzymuje przy tym 10% premii do ataku za każde pole, nad którym przeleci. Demon zostanie wystawiony na podwójny kontratak. Skok nie może przekraczać podwojonego zasięgu ruchu i nie może być krótszy niż dwa pola.
Rogata Bestia
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes V". Redakcja, kontakt