Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Magia Przywołania


Zaklęcia Pierwszego Kręgu:
Bohater może opanować te zaklęcia bez znajomości Magii Przywołania.

Ognista Pułapka
Opis: Na obszarze 5x5 pól, pojawia się kilka eksplodujących min, niewidocznych dla wroga. Zadają one 50 punktów obrażeń + 10 za każdy punkt Mocy Bohatera, bez względu na stopień zaawansowania Magii Przywołania. Bez znajomości tego talentu tworzone są 2 miny. Na jego Podstawowym poziomie 4 tury. Na Zaawansowanym 6, a na Eksperckim 8.
Koszt: 5

Pięść Gniewu
Opis: Przywołuje magiczną pięść zadającą fizyczne obrażenia w wysokości 20 punktów obrażeń + 4 za każdy punkt Mocy Bohatera, jeśli nie posiada on Magii Przywołania. Na Podstawowym Poziomie tej szkoły Magii obrażenia wynoszą 30 + 6 za każdy punkt Mocy. Na poziomie Zaawansowanym 40 + 8, a na Eksperckim 50 + 10. Ten czar ignoruje działanie odporności na magię i ochrony przed magią.
Koszt: 5

Zaklęcia Drugiego Kręgu:
Bohater może opanować te zaklęcia bez znajomości Magii Przywołania.

Magiczny Kryształ
Opis: Kryształ posiada 1 punkt życia. Gdy zostanie zniszczony zadaje 40 punktów obrażeń i dodatkowe 8 za każdy punkt Mocy Bohatera. Magia Przywołania na poziomie Podstawowym, zwiększa obrażenia do 60 + 12 za każdy punkt Mocy. Na poziomie Zaawansowanym zadaje 80 PO + 16 za Moc. Na poziomie Eksperckim ich liczba wzrasta do 100 + 20 za Moc. Kryształ utrzymuje się do końca potyczki.
Koszt: 8

Rój Os
Opis: Rój owadów zadaje 10 punktów obrażeń + 2 za każdy punkt Mocy Bohatera, jeśli nie posiada on Magii Przywołania. Podstawowy poziom tego talentu zwiększa obrażenia do 20 + 4 za Moc. Na poziomie Zaawansowanym wynoszą one 30 + 6 za Moc, a na Eksperckim 40 + 8. Rój zmniejsza także Gotowość Bojową celu o 20, 40 i 60% na kolejnych poziomach Magii Przywołania. Działa tylko na jednostki żywe.
Koszt: 5

Wskrześ Umarłych
Opis: Reanimowane istoty otrzymują 120 Punktów Życia + 15 każdy punkt Mocy Bohatera, jeśli nie zna on Magii Przywołania. Na podstawowym poziomie tego talentu 160 + 20 za Moc. Na poziomie Zaawansowanym 200 + 25, a na Eksperckim 240 + 30. Istoty nieumarłe zostają przywrócone do "życia", inne ożywają tylko na czas bitwy. Każde użycie tego zaklęcia obniża punkty życia celu o 20%.
Koszt: 9

Zaklęcia Trzeciego Kręgu:
Do opanowania tych zaklęć wymagana jest Magia Przywołania na poziomie Podstawowym.

Bariera Miecza
Opis: Tworzy długą na trzy pola barierę. Bez znajomości Magii Przywołania posiada ona 20 Punktów Życia + 15 za każdy punkt Mocy Bohatera. Na Podstawowym poziomie posiada 160 + 20 PŻ za każdy punkt Mocy. Na zaawansowanym 200 + 25, a na Eksperckim 240 + 30. Bariera posiada 75% do obrony przeciw atakom magicznym i dystansowym, przy ataku wręcz oddaje atakującemu otrzymane obrażenia.
Koszt: 12

Trzęsienie Ziemi
Opis: Trzęsienie Ziemi niszczy mury miasta w czasie oblężenia. Wstrząsy mogą zadać o 0 do 100 obrażeń, bez znajomości Magii Przywoływania. Na jej Podstawowym poziomie od 0 do 200. Na poziomie Zaawansowanym obrażenia mają zakres 50 - 300, a na Eksperckim 100 - 400. Działa także na Barirę Miecza.
Koszt: 7

Widmowe Zastępy
Opis: Kopiuje wybrany sojuszniczy oddział. Maksymalna liczba kopi wynosi 1. Bez znajomości Magii Przywołania możemy sklonować jednostki do 4 poziomu. Na poszczególnych poziomach tej szkoły Magii, odpowiednio do 5, 6, 7. Kopia posiada takie same cechy jak oryginał, ale znika, gdy tylko otrzyma jakieś obrażenia. Zdolność duchowa daje kopii ma 50% szans na uniknięcie wszelkich obrażeń.
Koszt: 18

Zaklęcia Czwartego Kręgu:
Do opanowania tych zaklęć wymagana jest Magia Przywołania na poziomie Zaawansowanym.

Przywołanie Roju Os
Opis: Tworzy Rój Os w wybranym punkcie pola bitwy. Gniazdo posiada 10 Punktów Życia, jeśli Bohater nie posiada Magii Przywołania. Poszczególne poziomy tego talentu zwiększają żywotność do 20, 50 i 100. Osy będą atakować wrogie oddziały do końca walki, o ile same nie zostaną uprzednio zaatakowane i zniszczone. Jednak nie zaatakują Nieumarłych, Jednostek Mechanicznych i Żywiołaków.
Koszt: 15

Przywołanie Żywiołów
Opis: Rodzaj przywoływanych żywiołaków zależny jest od terenu, na którym toczy się bitwa. Ich liczba zależy od stopnia znajomości Magii Przywołania, jak i Mocy Bohatera. Na poziomie Podstawowym tej szkoły Magii za każdy punkt Mocy liczba żywiołaków zwiększa się o 0,75, na poziomie Zaawansowanym o 1, a na Eksperckim o 2. Bez Magii przywołania ich liczba zwiększa się o 0,5.
Koszt: 17

Zaklęcia Piątego Kręgu:
Do opanowania tych zaklęć wymagana jest Magia Przywołania na poziomie Eksperckim.

Tajemna Zbroja
Opis: Bariera pochłania otrzymane obrażenia. Bez znajomości Magii Przywołania zbroja posiada 250 Punktów Życia + 25 za każdy punkt Mocy. Na poziomie Podstawowym tego talentu PŻ wzrastają do 500 + 50 za Moc. Na poziomie Zaawansowanym i Ekspercki żywotność wynosi 600 + 60 za Moc. Na najwyższym poziomie Magii Przywołania czar absorbuje 50% zadanych obrażeń. W innych przypadkach 25%.
Koszt: 20

Stwórz Feniksa
Opis: Na czas trwania bitwy przywołuje Feniksa, który będzie walczył po stronie bohatera. Jego Atak i Obrona zwiększane są o 2 za poziom Bohatera. Do początkowych 300 Punktów Życia, dodawanych jest 30 za każdy punkt Mocy Bohatera. Minimalne obrażenia zwiększają się o 10, a maksymalne o 15, za każdy punkt Mocy. Bhater może przywołać tylko jednego Feniksa w danym momencie.
Koszt: 35
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes V". Redakcja, kontakt