Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały




Zaklęcie Drugiego Kręgu:

Okręt Shalassy
Opis: Przywołuje okręt. Aby czar zadziałał, bohater musi znajdować się na brzegu, a w pobliżu musi znajdować się niezajęta łódź (Nie wymaga żadnych umiejętności magicznych).
Koszt: 4

Zaklęcie Trzeciego Kręgu:

Przywołanie Istot
Opis: Przywołuje stworzenia z najbliższego miasta, zabierając bohaterowi 75% początkowych punktów ruchu (Do nauczenia się tego zaklęcia wymagany jest poziom 10. Nie wymaga żadnych umiejętności magicznych). Przywołanie jednego stworzenia, zużywa 1. Punkt Many.
Koszt: 1

Zaklęcie Czwartego Kręgu:

Natychmiastowa Podróż
Opis: Teleportuje bohatera i jego armię do innego miejsca na mapie (Do nauczenia się tego zaklęcia wymagany jest poziom 15. Nie wymaga żadnych umiejętności magicznych).
Koszt: 15

Zaklęcie Piątego Kręgu:

Portal Miasta
Opis: Przenosi bohatera do najbliższego zajętego przez niego miasta (wszystkie punkty ruchu zostają zużyte) (Do nauczenia się tego zaklęcia wymagany jest poziom 20. Nie wymaga żadnych umiejętności magicznych).
Koszt: 20
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes V". Redakcja, kontakt