Duchów
Duchy również posiadają swoje zdolności, które możemy rozwijać za otrzymywane punkty. Przeznaczona jest do tego określona liczba punktów. Należy pamiętać, że Duchy nie są od tego, by przynosić Nam korzyści. Zostały powołane do życia, by uprzykrzać życie wrogowi.
Klątwa
Duch może przekląć pobliskiego bohatera przeciwnika, zmniejszając tym samym poziom wszystkich jego talentów. Ponadto Duch może zdjąć wszelkie klątwy z sojuszniczych bohaterów.
Pożarcie
Pożarcie określa w czasie bitwy moc przeciwnego ducha i szanse na wygranie w walce z nim.
Nawiedzenie
Duchy nawiedzają pobliską kopalnię. Nawiedzona kopalnia zaczyna produkować mniej zasobów, a może nawet je pochłaniać w zależności od zaawansowania talentu Nawiedzenie.
Opętanie
Duchy mogą opętać pobliski oddział neutralnych stworzeń. Kiedy zostaną one zaatakowane, duchy będą mogły je kontrolować podczas walki, podwajając ich atak i obronę.
Szybkość
Przy większej prędkości duch zużywa mniej energii i może przesunąć się dalej.
Zemsta
Zemsta określa poziom obrażeń zadawanych duchowi przeciwnika w trakcie zdejmowania klątwy z własnych celów.