Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Artefakty


Arsenał

Ognisty Język Smoka Dodaje 2 do Ataku i Obrony bohatera. Zwiększa też o 50% ochronę przed czarami opartymi na zimnie. Ostrze Równowagi Dodaje 3 do Ataku bohatera i odejmuje 1 od Obrony w przypadku ras "dobrych" lub dodaje 3 do Obrony bohatera i odejmuje 1 od Ataku w przypadku ras "złych".
 Dodano w Dzikich Hordach
Księżycowe Ostrze (leworęczny) Zwiększa siłę ataku bohatera o 3.Miecz PotęgiDodaje 2 do Ataku bohatera.
Runiczny Topór Wojenny Zwiększa atak i siłę czarów bohatera o 2.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Topór Władców Gór Dodaje 4 do Ataku bohatera.Krasnoludzki Młot Kowalski Zwiększa atak bohatera o 3 i daje dodatkowe 25% do obrony przed czarami opartymi na ogniu.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Kij Ogra Zwiększa atak o 5, lecz zmniejsza inicjatywę wszystkich stworzeń w armii bohatera o 5%.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Trójząb Tytanów Podnosi siłę twoich czarów opartych na elektryczności o 50%.Łuk z Rogu Jednorożca Niweluje ujemne modyfikatory do zasięgu u wszystkich jednostek strzeleckich w armii bohatera.Magiczna Różdżka Początkujących Zwiększa siłę czarów o 2.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Różdżka dająca czar Pozwala rzucić dany czar z tej różdżki na poziomie Zaawansowanego Mistrzostwa (chyba że poziom Mistrzostwa bohatera jest wyższy). Różdżka ma skończoną ilość ładunków i może być doładowana w Gildii Magów. Bohaterowie barbarzyńców uważają, że korzystanie z tej różdżki w boju to hańba.
Laska Piekieł Zmniejsza inicjatywę istot przeciwnika o 20%.Laska Sar-Issusa Niweluje odporność na magię u wroga. Przedmioty odporności na magię, jeśli wróg je posiada, nie są niszczone.

Odzież Ochronna

Tarcza Kryształowego Lodu
Dodaje 2 do Obrony bohatera i zwiększa o 50% ochronę przed czarami opartymi na żywiole Ognia.
Tarcza Ogra Zwiększa atak o 5, lecz zmniejsza inicjatywę wszystkich stworzeń w armii bohatera o 5%.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Tarcza Krasnoludzkich Królów
Dodaje 4 do Obrony bohatera i uodparnia wszystkie istoty pod dowództwem bohatera na czar Szał.
Tarcza ze Smoczych Łusek
Dodaje 3 do Obrony bohatera i zwiększa Inicjatywę wszystkich małych istot w armii bohatera o 5%.
Napierśnik Starożytnej Mocy
Dodaje 2 do Siły Czarów bohatera.
Zbroja Zapomnianego Bohatera Dodaje 2 do wszystkich atrybutów bohatera i daje armii bohatera 20% ochrony przed magią.Zbroja ze Smoczych Łusek
Dodaje 3 do Ataku bohatera i zwiększa Inicjatywę wszystkich dużych istot w armii bohatera o 5%.
Pancerz Krasnoludzkich Królów
Dodaje 4 do Obrony bohatera i uodparnia wszystkie istoty pod dowództwem bohatera na czar Implozja.
Zbroja Odwagi Dodaje 1 do Morale i Obrony bohatera.Nagolenniki ze Smoczych Kości Siła czarów bohatera zostaje zwiększona o 3, a inicjatywa jednostek lądowych walczących w zwarciu w armii bohatera wzrasta o 10%.Nagolenniki Krasnoludzkich Królów Dodają 4 do Ataku bohatera i uodparniają wszystkie istoty pod dowództwem bohatera na czar Spowolnienie.

Kreacje

Skrzydła AniołaDają bohaterowi umiejętność latania nad powierzchnią ziemi.Tunika Rzeźbionego Ciała
Zwiększa Siłę Czarów bohatera o 3, ale zmniejsza Morale o 1.
Kolczuga Oświecenia Bohater zdobywa o 20% więcej PD.Płaszcz Cienia Śmierci Zmniejsza Morale i Szczęście istot przeciwnika o 2.
Płaszcz ze Skrzydeł Smoka
Dodaje 3 do Wiedzy bohatera i zwiększa Inicjatywę wszystkich jednostek latających w armii bohatera o 10%.
Peleryna Lwiej Grzywy Zwiększa Morale o 2.Pierzasta Peleryna Feniksa Podnosi siłę twoich czarów opartych na żywiole Ognia o 50%.Peleryna Sylanny Zmniejsza obrażenia od zaklęć opartych na żywiole Ziemi rzucanych przez wroga o 50%.
Szata Sar-Issusa Dodaje 6 do Siły Czarów bohatera.Peleryna Sandro Likwiduje odporność wroga na Kontrolę Umysłu.Skóra Niedźwiedzia Zwiększa obronę bohatera o 1 i zapewnia dodatkowe 25% do obrony przeciw czarom zimna.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Runiczna Uprząż Wojenna Zwiększa obronę i wiedzę bohatera o 2.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia


Nakrycia Glowy

Hełm Krasnoludzkich Królów
Dodaje 4 do Wiedzy bohatera i uodparnia wszystkie istoty pod dowództwem bohatera na czar Oślepienie.
Lwia Korona Podnosi Morale i Szczęście bohatera o 2.Korona Sar-Issusa Dodaje 6 do Wiedzy bohatera.Korona ze Szponów Smoka
Dodaje 3 do Wiedzy bohatera i zwiększa Inicjatywę wszystkich machin wojennych w armii bohatera o 10%.
Korona Wizji Pozwala bohaterowi obserwować dużo większy obszar.Hełm Chaosu Zwiększa Wiedzę bohatera o 3, ale zmniejsza Obronę o 1.Turban Oświecenia PD zdobywane przez bohatera są zwiększone o 10%.Hełm Nekromanty Zwiększa Wiedzę bohatera o 2.Korona Dowódcy Zwiększa Morale bohatera o 1. Podwaja efekty umiejętności "Finanse", "Dyplomacja" i "Werbunek".
 Dodano w Dzikich Hordach

Pantofle

Buty Magicznej Obrony Dają bohaterowi 10% odporności na magię.Buty Lewitacji Bohater może poruszać się po wodzie.Buty Szybkiej Podróży Podwyższają liczbę punktów ruchu bohatera na lądzie.Buty Obieżyświata Zwiększają Szybkość wszystkich jednostek w armii o 1.Buty Szerokiej Drogi Pozwalają bohaterowi przemieszczać się po trudnym terenie bez ujemnych modyfikatorów.
Szmaragdowe Trzewiki Czary oparte na żywiole Ziemi zadają o 50% większe obrażenia.Sandały Błogosławionych Zwiększa wszystkie atrybuty bohatera o 1.

Biżuteria

Pas Żywiołów Daje zaklęcie Przywołanie Żywiołów. Zwiększa Siłę Czarów bohatera o 4 w chwili, gdy rzucane jest zaklęcie Przywołanie Żywiołów.Pierścień Smoczego Oka
Dodaje 1 do wszystkich atrybutów bohatera i zwiększa Inicjatywę wszystkich strzelców w armii bohatera o 10%.
Pierścień Złamanej Woli
Obniża Morale istot przeciwnika o 2.
Pierścień Nieskruszonych Uodparnia na działanie zaklęcia Słowo Światła.
Pierścień Szybkości Podnosi inicjatywę twoich istot o 20%.Pierścień Witalności Podnosi maksymalne Punkty Życia wszystkich istot w armii bohatera o 2.Pierścień Ochrony przed Błyskawicami Daje 50% odporności na czary oparte na elektryczności.Pierścień Sar-Issusa Redukuje o połowę koszt wszystkich czarów rzucanych przez bohatera.
Pierścień Przezorności Zwiększa Atak i Obronę bohatera o 2, ale zmniejsza Szybkość istot w jego armii o 1.Pierścień Pokrewieństwa Maszyn Dodaje 1 do Obrony bohatera. Daje dodatkową balistę lub katapultę. Namiot Medyka leczy podwójną ilość punktów. Wóz z Amunicją zwiększa Atak jednostek strzelających o 4.
 Dodano w Dzikich Hordach
Pierścień Odwołania Zmniejsza efektywność wrogich czarów Przyzywania. Daje zdolność "Odwołanie".
 Dodano w Dzikich Hordach
Pierścień Prędkości Dodaje 10% do Inicjatywy wszystkich jednostek w armii bohatera podczas walki.
Przeklęty Pierścień Zmniejsza Szczęście wrogów o 2.Naszyjnik Lwa Podnosi Morale o 1.Naszyjnik Zwycięstwa Dodaje 2 do Ataku i Siły Czarów bohatera.Amulet Nekromancji Wzrost talentów nekromanckich o 10%
Naszyjnik z Zębów Smoka
Dodaje 3 do Siły Czarów bohatera i zwiększa Inicjatywę wszystkich jednostek magicznych w armii bohatera o 10%.
Wisior Mistrzostwa Daje bohaterowi darmowy poziom podstawowego talentu. Kolejny poziom przybywa nawet wtedy, kiedy bohater ma talent na poziomie "ekspert".Wisior Zgromadzenia Bohater zyskuje 1 punkt many za każde 2 punkty many wykorzystane przez wroga.Naszyjnik Krwawego Szponu Dodaje 1 do obrażeń zadawanych przez wszystkie istoty w armii bohatera.

Popierdułki

Sakwa Złota bez Dna Dostarcza 250 szt. złota dziennie.Torba Złota bez Dna Dostarcza 1000 szt. złota dziennie.Lodowaty Sopel Podnosi siłę twoich czarów opartych na zimnie o 50%.Czterolistna Koniczyna Podnosi Szczęście o 1.
Złota Podkowa Podnosi Szczęście o 2.Sekstans Morskich Elfów
Pozwala bohaterowi poruszać się dużo szybciej na morzu.
Łza Ashy Zanieś Łzę Ashy do wybranego miasta, a jego mieszkańcy wzniosą fantastyczną budowlę, która przyniesie ci wielkie korzyści.Magiczny zwój z czarem Pozwala rzucić zaklęcie na poziomie Zaawansowanego Mistrzostwa z tego zwoju (chyba, że poziom Mistrzostwa bohatera jest wyższy).
Kajdany Ostatniego Żywego Uniemożliwiają tobie oraz wrogowi ucieczkę z pola bitwy.Runy Ognia Zwiększa siłę czarów o 1 i daje określoną runę.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Czaszka Markala Zwiększa wiedzę i siłę czarów bohatera o 5, lecz zmniejsza morale o 2.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Talia Kart Tarota Zwiększa szczęście i wiedzę bohatera o 1.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Wolumin Magii Mroku Pozwala na rzucanie zaklęć Magii Mroku bez posiadania żadnych talentów w tej szkole magii.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Wolumin Magii Zniszczenia Pozwala na rzucanie zaklęć Magii Zniszczenia bez posiadania żadnych talentów w tej szkole magii.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Wolumin Magii Światła Pozwala na rzucanie zaklęć Magii Światła bez posiadania żadnych talentów w tej szkole magii.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Wolumin Magii Przywołania Pozwala na rzucanie zaklęć Magii Przywołania bez posiadania żadnych talentów w tej szkole magii.
Dodano w Kuźni Przeznaczenia
Księga Mocy Dodaje 1 do Siły Czarów i Wiedzy bohatera, jeśli bohater nie posiada zdolności Oświecenie.
Dodaje 2 do Siły Czarów i Wiedzy bohatera, jeśli bohater ma lepsze Oświecenie lub 3 do Siły Czarów i Wiedzy, jeśli ma umiejętność Oświecenie na poziomie eksperta.
Jeśli bohater ma Magiczną Intuicję, może ponadto uczyć się czarów 4. kręgu.
 Dodano w Dzikich Hordach
Róg Obfitości Zapewnia codziennie losowe zasoby.
 Dodano w Dzikich Hordach
Maska Zmiennokształtnego Na czas walki zrównuje poziom bohatera z poziomem bohatera przeciwnika (podnosząc również atrybuty), jeśli przeciwnik ma wyższy poziom.
 Dodano w Dzikich Hordach
Drzewny Kołczan Zwiększa Atak wszystkich jednostek strzelających w armii o 4 i obdarza ich nieskończoną ilością amunicji.
 Dodano w Dzikich Hordach
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes V". Redakcja, kontakt