Od poprzedniego niusa o Heroes 5.5 minęło nieco czasu. Autorzy moda jednak nie zasypiali gruszek w popiele i dzielnie pracowali nad kolejnym wydaniem:
- Przetasowań w szeregach barbarzyńskich bohaterów. Od dziś orkowie nie tylko mogą walnąć z aksa, ale również są w stanie rzucić fireballa - prócz klasy mocy Chieftaina (Wodza) możecie rekrutować również bohaterów (a właściwie bohaterki) magii - Witch (Wiedźmy) i Shaman (Szamanki);
- Dodatkowo wprowadzono szereg pomniejszych zmian w umiejętnościach (Impregnowana Strzała/Balista, mini-artefakty i inne) oraz naprawiono pomniejsze błędy.
Spostrzegawczy czytelnik zwróci uwagę na polskie napisy na screenach - jest to efekt starań King_Mariusza, który stworzył
Instalacja polega jedynie na wypakowaniu zawartości do folderu Data. Po kliknięciu w Read more w opisie można również ściągnąć spolszczenia do mapek i kampanii z wersji podstawowej gry oraz pierwszego dodatku. Instalacja polega na wypakowaniu do folderu UserMODs.
Edit: Wydano również filmik przybliżający H5.5 fanom Heroes 3.
Wraz z nim możemy się cieszyć szeregiem nowinek pokroju:
- Podglądu informacji o jednostkach - Creaturepedii. Jest to bardzo poręczne narzędzie pozwalające podejrzeć statystyki jednostek z całego miasta naraz, wraz ze wglądem w szczegóły ich umiejętności specjalnych, a także możliwością porównania ulepszeń. Creaturepedia obejmuje również jednostki neutralne;- Przetasowań w szeregach barbarzyńskich bohaterów. Od dziś orkowie nie tylko mogą walnąć z aksa, ale również są w stanie rzucić fireballa - prócz klasy mocy Chieftaina (Wodza) możecie rekrutować również bohaterów (a właściwie bohaterki) magii - Witch (Wiedźmy) i Shaman (Szamanki);
- Dodatkowo wprowadzono szereg pomniejszych zmian w umiejętnościach (Impregnowana Strzała/Balista, mini-artefakty i inne) oraz naprawiono pomniejsze błędy.
Spostrzegawczy czytelnik zwróci uwagę na polskie napisy na screenach - jest to efekt starań King_Mariusza, który stworzył
Instalacja polega jedynie na wypakowaniu zawartości do folderu Data. Po kliknięciu w Read more w opisie można również ściągnąć spolszczenia do mapek i kampanii z wersji podstawowej gry oraz pierwszego dodatku. Instalacja polega na wypakowaniu do folderu UserMODs.
Edit: Wydano również filmik przybliżający H5.5 fanom Heroes 3.
Godzilla
Hayven
Kammer
Lord Baffourd
Poza tym - MM:H5,5? Czemu nie HoMM5,5? Ech, widać jakby Ubisoft kazał skakać z okien, to strach byłoby parkować pod domami/blokami.
Hayven
Arcanus
KIng_Mariusz
1. Ściągasz Might&Magic Heroes 5.5 RC9 z linku jak w głownym poście http://www.moddb.com/mods/might-magic-heroes-55/downloads/might-magic-heroes-55-rc9
Musisz mieć zainstalowane Heroes of Might and Magic V dzikie Hordy wraz z patchem 3.1 lub nieoficjalnym polskim patchem 3.11.
Instalujesz RC9 podając ścieżkę do zainstalowanych dzikich hord, u mnie np. jest to "C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy
2. Ściągasz spolszczenie, rozpakowujesz archiwum zip i otrzymany po rozpakowaniu plik "MMH55-Texts-PL.pak" wklejasz do folderu data z zainstalowana grą, u mnie jest to:C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy\data
3. Op[cjonalnie ściągasz spolszczenie kampanii i map z podstawki i dodatku. Rozpakowujesz archiwum zip i oba pliki po rozpakowaniu wklejasz do folderu UserMODs, u mnie jest to:
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy\UserMODs
Might&Magic Heroes 5.5 RC9 zawiera już w sobie wspomniane kampanie i mapy, tyle że w języku angielskim, stąd potrzebne tłumaczenie.
4. Wspomnę tylko, że w te kampanie gra się nieco inaczej, są np. inne umiejetności bohaterów i z tego co wiem nie wszystkie kampanie da sie przejść z nowym SI. W razie problemów trzeba użyć MMH55_Utility lub najlepiej MMH55_Utility_64 (są w folderze bin)
No i niestety minusem jest, że mapy ściągnięte z internetu (szczególnie te zawierające dużo scryptów) mogą sprawić, że występuje dużo bugów i gra może byc niegrywalna.
Lepiej nic nie dodawać do folderu Maps.
KIng_Mariusz
Kammer