Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



News
14.III.2007link
Jak poinformował serwis Celestial Heavens, na forum Nivalu pojawiło się kilka odpowiedzi od Old Boya (pracownik tejże firmy), dotyczących usprawnień, jakie mogą pojawić się w przyszłych patchach lub dodatkach do HV.

Z najważniejszych rzeczy:
- Kingdom Overview (czyli wszelkie informacje o posiadanych kopalniach, miastach, siedliskach, itp. - przynajmniej taka funkcję miał ten przycisk w poprzednich częściach gry),
- poprawa wyglądu Hall of Fame (czyli tabeli wyników),
- dalsze zmiany w siłach poszczególnych frakcji (balans),
- własnoręczne kierowanie wieżyczkami podczas oblężenia (jest to rozważane),
- sojusze na mapach (bardzo mało prawdopodobne),
- teleportacja wrogich stworzeń (rozważane),
- co najmniej jeszcze jeden patch (1.5) dla podstawowej wersji gry (który ma zawierać edytor bohatera/armii dla trybu pojedynku),
- możliwe, że system przyznawania podstawowych umiejętności (atak, obrona, moc, wiedza) zostanie poprawiony, ale nie oznacza to jakichkolwiek zmian w aktualnym planie herosów danej frakcji (innymi słowy - nie będzie systemu znanego z H3, gdzie po osiągnięciu 10 poziomu, szanse na nauczenie się którejś z tych czterech umiejętności drastycznie ulegały zmianie),
- możliwe, że pojawią się nowe artefakty wpływające nie na statystyki bohater, ale na statystyki wroga.

Z rzeczy, których raczej nie zobaczymy:
- osobnych siedlisk dla stworzeń poziomu 4-7,
- mgły wojny znanej z H4,
- bohaterów kampanijnych w zwyczajnych rozgrywkach (chodzi szczególnie o gry wieloosobowe),
- odwiedzanie sojuszniczych miast,
- opcji autowalki (np. zabronienie komputerowi używania czarów),
- kryształowych smoków oraz nag (w takim razie, po kiego licha dodali do Kuźni budynek - wprawdzie nieaktywny - Naga Temple?),
- czarów redukujących prędkość (a więc i zasięg ruchu) jednostek (a czy teleportowanie wrogich jednostek na koniec planszy nie będzie o wiele bardziej niezbalansowane, niż takie czary?),
- szybkości bohatera zależnej od szybkości jednostek (system znany z H4).
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes V". Redakcja, kontakt