Od 30 stycznia dostępna jest już w Polsce Złota Edycja piątej części hirołsów. Zestaw kosztuje 130 zł i zawiera w sobie podstawową wersję HV oraz dwa dodatki: Kuźnię Przeznaczenia i Dzikie Hordy. Dodatkowo w zestawie znalazły się poradniki do tych gier, w tym poradnik do Dzikich Hord (którego "dziwnym trafem" nie ma w samodzielnej wersji tego dodatku). Na forum CD Projektu można znaleźć zdjęcia tej edycji.
Zaś na forum Ubisoftu pojawiła się trzecia część odpowiedzi na pytania graczy, dotyczących Heroes Kingdoms. Z ciekawszych rzeczy:
- Jednostki będą podzielone na trzy kategorie: piechotę (50% premia podczas walki z kawalerią), kawalerię (50% premia podczas walki ze strzelcami) i strzelców (50% premia podczas walki z piechotą). Jednakże, nie oznacza to, że będą tylko trzy rodzaje jednostek dla danego miasta - każde miasto będzie miało siedem poziomów stworzeń do rekrutacji.
- Bitwy będą rozgrywane systemem znanym z serii Warlords czy trybu szybkiej walki w hirołsach, czyli przeliczenia matematyczne zamiast walki taktycznej.
- Heros po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia będzie mógł wybrać do trzech karier z trzynastu ogólnie dostępnych, a w nich wiele umiejętności wpływających na królestwo gracza: szybsze budowanie, silniejsze jednostki, czy szybsza rekrutacja.
- Artefakty będzie można zdobywać bądź pokonując bohaterów niezależnych podczas eksploatacji królestwa, bądź też kupować (i sprzedawać) na targu.
I na koniec screen przedstawiający porównanie armii przed walką:
Zaś na forum Ubisoftu pojawiła się trzecia część odpowiedzi na pytania graczy, dotyczących Heroes Kingdoms. Z ciekawszych rzeczy:
- Jednostki będą podzielone na trzy kategorie: piechotę (50% premia podczas walki z kawalerią), kawalerię (50% premia podczas walki ze strzelcami) i strzelców (50% premia podczas walki z piechotą). Jednakże, nie oznacza to, że będą tylko trzy rodzaje jednostek dla danego miasta - każde miasto będzie miało siedem poziomów stworzeń do rekrutacji.
- Bitwy będą rozgrywane systemem znanym z serii Warlords czy trybu szybkiej walki w hirołsach, czyli przeliczenia matematyczne zamiast walki taktycznej.
- Heros po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia będzie mógł wybrać do trzech karier z trzynastu ogólnie dostępnych, a w nich wiele umiejętności wpływających na królestwo gracza: szybsze budowanie, silniejsze jednostki, czy szybsza rekrutacja.
- Artefakty będzie można zdobywać bądź pokonując bohaterów niezależnych podczas eksploatacji królestwa, bądź też kupować (i sprzedawać) na targu.
I na koniec screen przedstawiający porównanie armii przed walką:
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.