|
|
|
|
|
Bohaterów | Łaska | | Opis: Specjalna zdolność bojowa. Czasowo podnosi Morale, Inicjatywę, Atak i Obronę przyjaznych jednostek (nie działa na nieumarłych i jednostki mechaniczne). | Rycerz |
| Święta Szarża | | Opis: Za każdym razem po tym, jak wrogi oddział zaatakuje wręcz chronioną istotę, Bohater wyprowadzi cios odwetowy, niezależnie od kontrataku chronionego oddziału. | Rycerz |
| Pochłonięcie Ciał | | Opis: Lord Demonów otrzymuje specjalną zdolność bojową, pozwalającą mu pochłaniać ciała zabitych stworzeń w celu odzyskania many. Pochłonięte ciała znikają z pola bitwy. | Lord Demonów |
| Znamię Potępionych | | Opis: Bohater jest w stanie atakować istotę wroga potężnym Znamieniem Potępionych, jeśli istota ta szykuje się do ataku, kontrataku lub rzucenia zaklęcia. Raz aktywowane Znamię Potępionych działa aż do końca bitwy. Jeśli oddział wybrany za cel nic nie robi lub tylko przemieszcza się nie atakując, Znamię nie odnosi żadnego skutku. | Lord Demonów |
| Znamię Nekromanty | | Opis: Duchowe powiązanie ze wskazanym stworzeniem. Jeśli stworzenie to otrzyma jakieś rany, Nekromanta zyska nieco many żywiąc się cierpieniem tego stworzenia. | Nekromanta |
| Skowyt Banshee | | Opis: Specjalna zdolność bojowa. Czasowo obniża morale, szczęście i inicjatywę wszystkich żywych stworzeń na polu bitwy. | Nekromanta |
| Deszcz Strzał | | Opis: Łowca może zaatakować wszystkie stworzenia znajdujące się na jego liście ulubionych celów. Łowca otrzymuje do obrażeń +3 powyżej swego poziomu. | Łowca |
| Impregnowana Strzała | | Opis: Pozwala Łowcy nałożyć na strzały klątwy lub czary ofensywne. Wszystkie ataki Łowcy (Deszcz Strzał, Bezbłędny Strzał) będą teraz zadawać obrażenia i jednocześnie rzucać czar, zużywając manę. Zdolność Impregnowana Strzała działa do końca walki lub do wyczerpania many Łowcy. | Łowca |
| Mroczny Rytuał | | Opis: Bohater spędza cały dzień na odprawieniu rytuału, który przywraca mu wszystkie punkty many. Zdolność ta może być użyta tylko na początku dnia. | Czarnoksiężnik |
| Pochłonięcie Artefaktu | | Opis: Specjalna zdolność bojowa. Bohater może pochłonąć artefakty będące w ekwipunku sojuszniczych jednostek, aby w ten sposób leczyć je i wskrzeszać. | Czarodziej |
| Znamię Czarodzieja | | Opis: Specjalna zdolność bojowa. Postać rzucająca zaklęcie wiąże się Magicznymi Więzami z celem tak, że każdy kolejny czar trafiający w ten cel zadaje mu podwójną liczbę obrażeń. | Czarodziej |
| Odświeżone Runy | | Opis: Pozwala odświeżyć umieszczony uprzednio na wybranej jednostce znak runiczny (losowy, jeśli jest ich więcej niż 1) i przedłużyć jego efekt, tracąc na to zaledwie 50% bieżącej inicjatywy. | Kapłan Runów |
| Potężny Cios | | Opis: Wszystkie rzucone przez bohatera zaklęcia, które powodują obrażenia, zadają 50% więcej ran, ale kosztują dwa razy więcej many. | Barbarzyńca |
| Boskie Przewodnictwo | | Opis: Specjalna zdolność bojowa, która bezpośrednio i jednorazowo zwiększa Gotowość Bojową oddziału. | Niedostępne tylko dla Nekromanty |
| Odbicie Zaklęcia | | Opis: Specjalna zdolność bojowa. Działanie kolejnego czaru rzuconego przez nieprzyjaciela zostaje całkowicie zablokowane, ale pochłania podwójną ilość many wymaganej do rzucenia tego czaru. | Niedostępne tylko dla Barbarzyńcy |
| Wygnanie | | Opis: Zadaje pewną ilość obrażeń wszystkim przyzwanym albo przeciągniętym przez wierzeje jednostkom w zależności od poziomu bohatera. | Niedostępne tylko dla Barbarzyńcy |
|
|
|
|
|
|