...czyli alternatywne ulepszenia jednostek Czarodziei.
Są to:
- Gremlin Saboteur (gremlin terrorysta ;) - strzelec, sabotaż;
- Marble Gargoyle (marmurowy gargulec) - latanie, szał, aura żywiołów, wrażliwość;
- Obsidian Golem (obsydianowy golem) - jednostka mechaniczna, wzbogacony obsydian, magnetyzm magii zniszczenia;
- Combat Mage (mag bojowy) - strzelec, brak kar za odległość, zaczarowana aura, mag (Pięść Gniewu, Oczyszczenie i 0 pkt. magii);
- Djinn Vizier (dżin wezyr) - latanie, duża istota, gracz szczęścia;
- Rakshasa Khatri (rakszasa kszatrija/wojownik) - pośpiech, duża istota, trąba powietrzna;
- Strom Lord (władca burzy) - strzelec (0 strzał ;), odporność na kontrolę umysłu, duża istota, pełna skuteczność w walce wręcz, wezwanie burzy.
Przetłumaczony opis nowych umiejętności można znaleźć pod tym linkiem (zaś erratę tutaj).
Wszelkie nazwy (jednostek, umiejętności czy czarów) są nazwami roboczymi i mogą ulec zmianie.
Są to:
- Gremlin Saboteur (gremlin terrorysta ;) - strzelec, sabotaż;
- Marble Gargoyle (marmurowy gargulec) - latanie, szał, aura żywiołów, wrażliwość;
- Obsidian Golem (obsydianowy golem) - jednostka mechaniczna, wzbogacony obsydian, magnetyzm magii zniszczenia;
- Combat Mage (mag bojowy) - strzelec, brak kar za odległość, zaczarowana aura, mag (Pięść Gniewu, Oczyszczenie i 0 pkt. magii);
- Djinn Vizier (dżin wezyr) - latanie, duża istota, gracz szczęścia;
- Rakshasa Khatri (rakszasa kszatrija/wojownik) - pośpiech, duża istota, trąba powietrzna;
- Strom Lord (władca burzy) - strzelec (0 strzał ;), odporność na kontrolę umysłu, duża istota, pełna skuteczność w walce wręcz, wezwanie burzy.
Przetłumaczony opis nowych umiejętności można znaleźć pod tym linkiem (zaś erratę tutaj).
Wszelkie nazwy (jednostek, umiejętności czy czarów) są nazwami roboczymi i mogą ulec zmianie.
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.