Magia Runiczna
Runy Pierwszego Poziomu:
Do opanowania tych run wymagana jest Magia Runiczna na poziomie Podstawowym.
Do opanowania tych run wymagana jest Magia Runiczna na poziomie Podstawowym.
Runy Berserkera | ||
Opis: Oddział wykona dwa razy atak w zwarciu zamiast jednego na tym samym celu przy najbliższym ataku (przynajmniej jedna sprzymierzona istota z tego sprzymierzonego oddziału musi zostać zabita, nim ta runa może zostać na nim położona). | ||
Koszt: 1 Ruda |
Runy Szarży | ||
Opis: Prędkość istot zwiększa się o 100% do końca tury. | ||
Koszt: 1 Drewno |
Runy Drugiego Poziomu:
Do opanowania tych run wymagana jest Magia Runiczna na poziomie Podstawowym.
Do opanowania tych run wymagana jest Magia Runiczna na poziomie Podstawowym.
Runy Egzorcyzmów | ||
Opis: Rozprasza wszystkie negatywne efekty czarów nałożonych na istotę (tylko te, które mogą zostać rozproszone). | ||
Koszt: 1 Siarka |
Runy Magicznej Kontroli | ||
Opis: Istota będzie mieć szansę podczas ataku ukraść jeden losowo wybrany, pozytywny efekt czaru od jednostki wroga. | ||
Koszt: 1 Klejnoty |
Runy Trzeciego Poziomu:
Do opanowania tych run wymagana jest Magia Runiczna na poziomie Zaawansowanym.
Do opanowania tych run wymagana jest Magia Runiczna na poziomie Zaawansowanym.
Runy Nietykalności | ||
Opis: Istota na jedną turę zyskuje niematerialność. Analogicznie do zdolności Duchów. | ||
Koszt: 1Kryształy |
Runy Odporności na Żywioły | ||
Opis: Istota zyskuje odporność na dwa losowo generowane żywioły aż do końca walki. | ||
Koszt: 1 Rtęć |
Runy Czwartego Poziomu:
Do opanowania tych run wymagana jest Magia Runiczna na poziomie Zaawansowanym.
Do opanowania tych run wymagana jest Magia Runiczna na poziomie Zaawansowanym.
Runy Piorunowładne | ||
Opis: Wybrane jednostki będą miały szansę wywołać jeden raz efekt Piorunowładny podczas ataku (wroga istota utraci swą inicjatywę). | ||
Koszt: 1 Drewno 1 Rtęć |
Runy Zmartwychwstania | ||
Opis: Wskrzesza 40% zabitych istot w oddziale. | ||
Koszt: 1 Ruda 1 Klejnoty |
Runy Piątego Poziomu:
Do opanowania tych run wymagana jest Magia Runiczna na poziomie Eksperckim.
Do opanowania tych run wymagana jest Magia Runiczna na poziomie Eksperckim.
Runy Szału Bojowego | ||
Opis: Istota będzie mieć szansę na wykonanie pojedynczego ataku w walce w zwarciu przeciwko wszystkim pobliskim wrogom (brak kontrataku). | ||
Koszt: 1 Ruda 1 Kryształy |
Runy Smoczej Siły | ||
Opis: Istota zyskuje +100% do obrony, +100% do ataku i +50% odporności na magię na jedną kolejkę (nie działa na Smoki). Premie dodawane są do wartości bazowych. | ||
Koszt: 1 Drewno 1 Siarka |